Stichting Grote Broer: Geluk...gewoon voor ieder kind

Sinterklaas-aanvraag
voor 2017

In 2016 was er een succesvolle Sinterklaasactie van Stichting Grote Broer. Veel bonnen werden aangevraagd. Zo konden veel gezinnen uit Meppel en directe omgeving toch een Sinterklaasfeest vieren.

Financiële hulp nodig? Vraag Sinterklaas-cadeaubonnen aan!

Stichting Grote Broer heeft tot doel wensen en dromen van kinderen te helpen realiseren. Zoals een Grote Broer dat voor zijn kleine broer of zus wil doen. Zo vinden we dat ieder kind recht heeft op het vieren van Sinterklaas. Niet alle ouders kunnen hun kind(eren) dat stukje geluk geven. Soms is er gewoon even financiële hulp nodig. Daarom kan iedereen uit Meppel en de nabije omgeving aan Stichting Grote Broer een Sinterklaas-cadeaubon vragen voor deze kinderen.
Een aanvraag kan door de ouders worden gedaan, maar natuurlijk ook door familie, vrienden of bijvoorbeeld een leerkracht of begeleider.

Deze actie vindt elk jaar in het najaar plaats. Vanaf november wordt er via Facebook en de website aangegeven hoe de bon kan worden aangevraagd.

Met deze actie hopen wij een steentje bij te kunnen dragen binnen gezinnen voor een fijn Sinterklaasfeest. Want dat verdient toch iedereen?

Kinderen met een talent

Elk kind heeft talent. Maar soms heeft een kind een bijzonder talent. Het ontwikkelen van dat talent kost vaak extra geld. Dan is een tijdelijke financiële ondersteuning van Grote Broer welkom. Want elk kind verdient een kans.

Kinderen met een droom

Ouders zijn niet altijd (financieel) in de gelegenheid om een bijzondere wens of droom van hun kind te realiseren. Een kind is ziek. Of de thuissituatie is lastig. Stichting Grote Broer wil ook hier graag helpen.

Kinderen met een beperking

Een gelukkig kind lacht. Vooral als een bijzondere wens wordt gerealiseerd. Veel ouders zouden wel die extra’s voor hun kinderen willen regelen, maar hebben vaak al veel extra kosten. Dan kan Grote Broer helpen.

Send this to a friend