Stichting Grote Broer: Geluk...gewoon voor ieder kind

Sinterklaas-actie 2019

Het is weer zover! De Sinterklaasactie van Stichting Grote Broer is gestart.

Stichting Grote Broer heeft tot doel wensen en dromen van kinderen te helpen realiseren. Zoals een Grote Broer dat voor zijn kleine broer of zus wil doen. Zo vinden we dat ieder kind recht heeft op het vieren van sinterklaas. Niet alle ouders kunnen hun kind(eren) dat stukje geluk geven. Soms is er gewoon even financiële hulp nodig. Daarom kan iedereen aan Stichting Grote Broer een sinterklaas cadeaukaart aanvragen voor kinderen uit de regio Meppel.*

Dit jaar dus geen cadeaubon, maar de Kids Cadeaukaart. Met deze kaart kun je in Meppel in diverse winkels terecht. Naast de Top1toys is dit onder andere de Hema, Bruna en C&A. Zo kun je vast slagen voor een leuk sinterklaascadeau.

Voor meer informatie over de Kids Cadeaukaart kijk op de website.

Een aanvraag voor deze cadeaukaart kan door de ouders worden gedaan, maar natuurlijk ook door familie, vrienden of bijvoorbeeld een leerkracht of begeleider.

Vraag de cadeaukaart(en) aan vóór 17 november door onderstaand formulier in te vullen. Na verwerking en goedkeuring zullen de cadeaukaarten rond 22 november worden verstuurd naar het huisadres.

*Kijk hier welke postcodegebieden in aanmerking komen voor de actie.

kids cadeaukaart

Voorwaarden:

• De maximale leeftijd van het kind voor wie een bon kan worden aangevraagd is 16 jaar.
  • Cadeaukaarten zijn niet in combinatie met elkaar geldig. Voor ieder kind is er één cadeaukaart beschikbaar.
  • Mocht een kind  door meerdere mensen worden aangemeld, dan wordt dit door de Stichting Grote Broer aangepast.
  • Binnen een gezin kunnen uiteraard wel meerdere kinderen worden aangemeld. Graag bij een samengesteld gezin van elk kind de achternaam vermelden op het formulier.
  • Misbruik van deze actie betekent uitsluiting. Dat zou toch jammer zijn voor de kinderen?
  • Op de Kids Cadeaukaart zijn de voorwaarden van toepassing van het bedrijf Intersolve EGI B.V. Deze zijn hier terug te vinden.

• Gegevens aanvrager:

• Voor wie is de aanvraag van de Sinterklaas-cadeaukaart bedoeld?

• Adres van kind(eren) voor wie de cadeaukaart is bedoeld

• geef hieronder aan welke leeftijd de kinderen hebben
  • Waarom heeft u dit kind/ deze kinderen aangemeld voor de Sinterklaasactie van Stichting Grote Broer?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Scroll To Top

Send this to a friend