Stichting Grote Broer: Geluk...gewoon voor ieder kind

Vakantie-aanvraag
voor 2017

De aanmeldtermijn voor de vakantie-aanvraag 2017 is verstreken. De gezinnen ontvingen bericht vanuit de Stichting voor welk uitje ze in aanmerking kwamen. Kern voor iedere aanvraag is en blijft de hulp aan een kind die dat nodig heeft. Geluk...gewoon voor elk kind!

Aanvraag uitje zomervakantie

Stichting Grote Broer heeft als doel wensen en dromen van kinderen te helpen realiseren. Zoals een Grote Broer dat voor zijn kleine broer of zus wil doen.

Zo vinden we dat ieder kind recht heeft op het vieren van de zomervakantie. Niet alle ouders kunnen hun kind(eren) dat stukje geluk geven. Soms is er gewoon even hulp nodig. Iedereen uit Meppel en de nabije omgeving kan bij de Stichting Grote Broer een vakantie-aanvraag indienen. Hierbij kan er gekozen worden voor verschillende uitjes, zoals in 2017 voor een dagje zwembad Hesselingen in Meppel, Ballorig in Meppel, Bootvaren in Belt-Schutsloot en de speel- en ijsboerderij ‘Drentse Koe’ in Ruinerwold. Men kan echter ook een aanvraag indienen voor een lang weekend weg met het hele gezin naar vakantiepark Westerbergen in Echten.

Een aanvraag kan door ouders worden gedaan, maar natuurlijk ook door familie, vrienden of een begeleider. In 2018 vindt deze actie ook weer plaats. In het voorjaar van 2018 komt er op deze pagina een aanvraagformulier. Via Facebook en de website houden we jullie op de hoogte!

Wat enorm fijn en mooi om elk jaar reacties en foto’s te mogen ontvangen! Bijzonder dat we op deze manier een steentje konden bijdragen aan geluk.

“Wij willen jullie heel erg hartelijk bedanken voor deze onvergetelijke dag bij de speel- en ijsboerderij in Ruinerwold.
Het was een super dag met veel plezier voor de kinderen wat weer ontspanning voor ons mee bracht. Dank u wel.
Groetjes familie Selles”

Dagje speel- en ijsboerderij

Stichting-Grote-Broer_aanvraag_Drentse Koe_CS

Kinderen met een talent

Elk kind heeft talent. Maar soms heeft een kind een bijzonder talent. Het ontwikkelen van dat talent kost vaak extra geld. Dan is een tijdelijke financiële ondersteuning van Grote Broer welkom. Want elk kind verdient een kans.

Kinderen met een droom

Ouders zijn niet altijd (financieel) in de gelegenheid om een bijzondere wens of droom van hun kind te realiseren. Een kind is ziek. Of de thuissituatie is lastig. Stichting Grote Broer wil ook hier graag helpen.

Kinderen met een beperking

Een gelukkig kind lacht. Vooral als een bijzondere wens wordt gerealiseerd. Veel ouders zouden wel die extra’s voor hun kinderen willen regelen, maar hebben vaak al veel extra kosten. Dan kan Grote Broer helpen.

Send this to a friend