Cor & Jeannette Knipmeijer

cor_jeannette

Cor & Jeannette Knipmeijer

Wij, Jeannette en Cor Knipmeijer, zetten ons vanaf december 2009 in voor Stichting Grote Broer. Geluk gewoon voor elk kind. Dat staat op de folder van de Stichting. Dat het niet zo vanzelfsprekend is dat ieder kind dat geluk ook krijgt weet Grote Broer maar al te goed. Juist voor die kinderen (met of zonder beperking) die dat beetje geluk zo nodig hebben, of dat beetje hulp zo nodig hebben om hun talent verder te kunnen ontwikkelen wil de Stichting iets betekenen.

Wij vinden het een geweldig voorrecht om ons voor dit doel in te mogen zetten. “

Het is zo mooi, het geeft zoveel energie om te zien dat kinderen vaak al met kleine dingen zo gelukkig zijn. Helpt u ons aan de aanvragen voor kinderen die dat extra stukje geluk of hulp zo nodig hebben?