COR KNIPMEIJER

COMMISSIELID / SECRETARIAAT

Kinderen moeten genieten

Mijn naam is Cor Knipmeijer, ik ben 54 jaar, getrouwd met Jeannette en wij hebben een dochter. Naast mijn dagelijks werk als hoofd facilitaire dienst bij een petfoodbedrijf, ben ik ook zeer actief in de atletiek.

Als atletiektrainer zie ik wekelijks veel kinderen genieten van hun sport. Zij zijn enthousiast bezig, zij zijn dan in hun element en natuurlijk hoort het ook zo.

Helpende hand

Helaas is dat lang niet altijd voor ieder kind vanzelfsprekend. Te vaak missen kinderen het geluk dat ze verdienen. Stichting Grote Broer wil graag de helpende hand bieden aan kinderen die een zetje in de rug meer dan nodig hebben. Het is telkens weer mooi dat de Stichting die mogelijkheid kan bieden.

Samen met Stichting Grote Broer zoveel mogelijk kinderen die het nodig hebben helpen. Daar wil ik me graag voor blijven inzetten.

"Samen met Stichting Grote Broer zoveel mogelijk kinderen die het nodig hebben helpen.
Daar wil ik me graag voor blijven inzetten."