Hannie Adolf-Bel

COÖRDINATOR

Een helpende hand bieden

Mijn naam is Hannie Adolf, getrouwd met Maarten en moeder van 4 kinderen. Door het moederschap ben ik me pas echt gaan realiseren hoe bijzonder het is als een kind in een veilige omgeving opgroeit, waarin het zich optimaal mag en kan ontplooien.

Dit is zeker geen vanzelfsprekendheid. Ook in deze tijd zijn er gezinnen waar een kind daarbij hulp nodig heeft. Stichting Grote Broer wil juist deze kinderen ondersteunen.

Elk kind verdient geluk

Graag wil ik daar binnen de Stichting Grote Broer een bijdrage aan leveren. Vanuit mijn ervaring in marketing en communicatie ben ik aan de slag met de publiciteit van de stichting. Dit betekent onder andere het onderhouden van de website en het contact met de media. Hoe meer bekendheid voor het mooie werk van de stichting, hoe beter. Elk kind verdient geluk!

"Geluk is niet vanzelfsprekend.
Soms heb je een steuntje in de rug nodig."