RICHARD DOEK

BESTUUR - VOORZITTER

Een helpende hand bieden

Als volwassen man heb ik mogen worden wie ik ben. Iets waar iedereen recht op heeft, iets wat je iedereen gunt. Voor sommigen is dat niet weggelegd. Stichting Grote Broer wil graag kinderen helpen in zo'n situatie. Een helpende hand bieden.

Mogen worden wie je bent kan soms ook betekenen dat je bepaalde talenten wil ontwikkelen. Ook hierbij kan hulp nodig zijn.

Geluk van kinderen staat voorop

Stichting Grote Broer wil graag kinderen helpen die het nodig hebben. Sinds ik zelf kinderen heb staat hun geluk voorop. Het raakt me intens als kinderen het zwaar hebben en zo ook kan ik er intens gelukkig van worden als we dan een handje kunnen helpen.

De liefde van kinderen is grenzeloos en ze zijn het waard om de steun te krijgen die ze verdienen!

"Mogen worden wie je bent,
Stichting Grote Broer helpt je graag."