RONALD BRINKMAN

BESTUUR - SECRETARIS

Een helpende hand bieden

Ik ben Ronald Brinkman, getrouwd en heb twee kinderen. In het dagelijks leven ben ik notaris in Hardenberg en docent aan de universiteit in Groningen. Ik zet mij heel graag in voor Stichting Grote Broer, omdat de doelstelling en de doelgroep van de stichting mij erg aanspreekt. Of het nou gaat om een kind met een beperking of juist een kind met een bijzonder talent, de stichting helpt ze allebei verder in hun ontwikkeling.

Een duwtje in de goede richting

Als ik over mijn eigen kinderen nadenk, besef ik hoe belangrijk het is dat ze af en toe een duwtje in de goede richting krijgen. En wat is er mooier om te zien dan een kind dat blij is gemaakt met wat extra hulp? Ik hoop dat er nog een heleboel kinderen gebruik zullen maken van de mogelijkheden die de stichting Grote Broer hen kan bieden.

“Ik vind het fantastisch om te zien dat kinderen met wat steun net die extra stap of juist die ene stap kunnen zetten”