THEUNIS VEENSTRA

COMMISSIELID

Een helpende hand bieden

Mijn naam is Theunis Veenstra. Ik was jarenlang predikant in de protestantse kerk. Vanuit mijn werk werd ik met regelmaat geconfronteerd met kinderen die hun talenten ten volle konden ontwikkelen. Dat schiep veelal spelvreugde en levensplezier.

Tegenwoordig werk ik als geestelijk verzorger bij een grote instelling. De verhalen die ik daar tegenkom gaan niet zelden over jeugdjaren waarin wensen, dromen en talenten om diverse redenen niet realiseerbaar waren. Dat is gewoon heel jammer, en daarom werk ik met zoveel plezier voor Stichting Grote Broer. Ik heb namelijk al diverse malen ondervonden dat deze stichting een helpende hand kan bieden.

Van een blij kind word ik zelf vrolijk

Mijn functie, als ook die van de mede commissieleden, biedt de mogelijkheid om aanvragen vertrouwelijk te behandelen. Juist daardoor kunt u zonder schroom via de website of via het postadres een aanvraag indienen voor uzelf, uw eigen kind of een ander kind in uw werk- of persoonlijke kring.
Ik doe dit werk voor de kinderen, maar als Stichting Grote Broer een kind blij maakt, word ik daar zelf ook vrolijk van.

" als Stichting Grote Broer een kind blij maakt,
word ik daar zelf ook vrolijk van."