Stichting Yorneo ontvangt piano

Recent kon Stichting Grote Broer een wens vervullen van Stichting Yorneo. Eén van de onderdelen van Yorneo is de Gezinshulpverlening met Verblijf (GmV). Een GmV biedt een veilige tijdelijke woonplek voor kinderen in de leeftijd van 13 tot 21 jaar als het thuis niet meer gaat.

Vanuit GmV-locatie Meppel kwam het verzoek voor een piano. Stichting Grote Broer heeft voor de vervulling van deze wens samenwerking gezocht met Oostendorp-muziek te Wezep. In overleg met Stichting Yorneo viel de keus op de ‘Oostendorp P1 Deluxe’, een piano met een klassieke uitstraling voorzien van een volledig digitale klankbron van het topmerk ‘Yamaha’. De cliënten van de GmV te Meppel waren erg blij met deze aanwinst, die inclusief fraaie pianokruk werd geleverd. De eerste popsongs zijn er al op gespeeld waarbij de hele huiskamer kon meegenieten, en met de bijgeleverde koptelefoon kan er ook in stilte worden gemusiceerd.