Theunis Veenstra

theunis_veenstra

Theunis Veenstra

Ik ben Theunis Veenstra, predikant in de Protestantse Kerk in Nederland. Vanuit mijn werk word ik met regelmaat geconfronteerd met kinderen die hun talenten ten volle kunnen ontwikkelen. Dat schept veelal spelvreugde en levensplezier.

Ik kom echter ook dikwijls situaties tegen waarin wensen, dromen en talenten van kinderen om diverse redenen niet realiseerbaar zijn. “

Dat is uitermate jammer, en daarom werk ik met zoveel plezier voor Stichting Grote Broer. Ik heb namelijk al diverse malen ondervonden dat deze stichting een helpende hand kan bieden. Mijn functie, alsook die van de medebestuurders, biedt de mogelijkheid om aanvragen vertrouwelijk te behandelen. Juist daardoor kunt u zonder schroom via de website of via het postadres een aanvraag indienen voor uzelf, uw eigen- of een ander kind in uw werk- of persoonlijke kring.