Stichting Grote Broer: Geluk...gewoon voor ieder kind

Verantwoording

Ieder jaar ontvangt Stichting Grote Broer aanvragen voor financiële ondersteuning. Hieronder treft u een samenvatting van de aanvragen en acties van de afgelopen jaren.

Verantwoording 2016

In 2016 werd de vakantieactie van Stichting Grote Broer voor de vierde keer gehouden. Er waren minder aanvragen dan in voorgaande jaren. Zo werden er geen tegoedbonnen van Ballorig en Kids Live uitgedeeld. Bad Hesselingen (4), IJsboerderij de Drentse Koe (5) en vakantiepark Westerbergen (7) waren de locaties die door  de aanvragers werden bezocht.

De Sinterklaasactie was met 252 uitgereikte bonnen vergelijkbaar met de actie in 2015

In 2016 werden 23 algemene aanvragen gehonoreerd van in totaal 47 aanvragen.

Verantwoording 2015

In 2015 ging de succesvolle vakantieactie van Grote Broer voor de derde keer van start. Van de 36 aanvragen werden er 7 geselecteerd voor een weekend weg. Van de 82 aanvragen werden er 9 geselecteerd waarbij een gezin op kosten van Stichting Grote Broer  van een weekend Westerbergen mocht genieten.

De andere 73 aanvragers konden weer kiezen uit een middagje Ballorig, Bad Hesselingen, Kids Live of de IJsboerderij.

In 2015 was de Sinterklaasactie met 247 uitgereikte bonnen wederom succesvol.

Er werden in 2015 27 algemene aanvragen gehonoreerd door de commissie van de 53 aanvragen.

Baten en Lasten Stichting Grote Broer 2015 en 2016

Send this to a friend