Stichting_grote_broer_2017_overhandiging_prijs_podiummeppel

Grote Broer ondersteunt winnaar Podium Meppel

Stichting Grote Broer helpt kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Ook talentontwikkeling in de breedste zin willen we graag stimuleren. Daarom ondersteunt Stichting Grote Broer dit jaar Podium Meppel die een talentenwedstrijd voor kinderen en jongeren organiseert.

Maandag 11 december was de grote finale in schouwburg Ogterop. Diverse solisten en acts streden in twee leeftijdscategorieën om de hoofdprijs. Stichting Grote Broer overhandigde de hoofdprijs in de categorie onder 16 jaar. Seth Henstra (12 jaar) was de winnaar met een geweldig optreden op drum! Seth kan met deze prijs zijn muzikale talent verder ontwikkelen.

Ken je ook een kind met een bijzonder talent dat extra ondersteuning verdient? Doe dan een aanvraag via de website