Stichting_Grote_Broer_nieuws_donatie_Probroed2017

Probroed doneert opbrengst ‘werkfruit’ aan Stichting Grote Broer

Kuikenbroederij Probroed & Sloot in Meppel heeft het welzijn van mens en dier hoog in het vaandel staan. Daarom biedt zij haar medewerkers de nodige vitaminen aan door het verstrekken van ‘werkfruit’. Iedere dag staat er voor de medewerkers fruit klaar. De mensen bij Probroed voelen zich er gezonder bij en willen dan ook graag een tegenprestatie leveren. Dat gebeurt door het geven van een vrijwillige bijdrage die wordt geschonken aan een goed doel. De opbrengst wordt aangevuld door de directie van Probroed & Sloot. De medewerkers kiezen ieder jaar enkele goede doelen.

Wij zijn enorm vereerd dat dit jaar Stichting Grote Broer het prachtige bedrag van 1.000 euro in ontvangst heeft mogen nemen.
Hiermee kunnen we dit jaar weer kinderen in de regio Meppel die het nodig hebben een steuntje in de rug geven!
Ken jij een kind dat ondersteuning nodig heeft? Doe dan een aanvraag!