Janneke Wind

Mijn naam is Janneke Wind. Moeder van de tweeling Jannemijn en Natalie.Al sinds ik een klein meisje was, wist ik dat ik juf wilde worden. En dat ben ik inmiddels al 34 jaar.

Het grote genieten is de glimlach van een kind.

Sinds 2008 woon ik in Meppel. Toen mijn man Jan een tijdje geleden de advertentie in de krant las van de “Stichting Grote Broer, die op zoek was naar een promotor, zei mijn man; “dat is iets voor jou”. Ik heb dan ook geen moment geaarzeld en op de advertentie gereageerd. Al een tijdje liep ik met de gedachte dat ik weer eens ” iets” wilde doen naast mijn werk. Als moeder van twee toppers die gezond zijn en studeren, besef ik maar al te goed door mijn werk met kinderen, dat het zeker niet een vanzelfsprekendheid is dat alles van een leien dakje gaat. En toen kwam dit op mijn pad. En wat een prachtige kans is dit.

IEDER KIND TELT.