Norlin 2.4 wedstrijdboot voor 14-jarige Cas

Cas Slurink heeft veel hobby’s, is leergierig, erg optimistisch, vrolijk en zou èrg graag verder willen komen in de zeilsport. Dit is zijn grootste passie en daarmee maak je hem erg blij. Vanaf de zomer 2007 heeft hij ontdekt dat zeilen een sport is die hij vrijwel zelfstandig kan beoefenen en hij heeft hier ontzettend veel plezier in.

De diploma’s CWO 1 en 2 heeft hij inmiddels gehaald en zijn CWO 3 diploma was gepland in de zomer van 2010. Cas heeft dit diploma helaas niet gehaald, omdat er op sommige onderdelen geen punten door hem konden werden gehaald i.v.m. zijn handicap.

Cas krijgt de beschikking over een vrijwel nieuwe wedstrijdboot. Er worden i.v.m. het handicap van Cas nog wel enige kleine aanpassingen doorgevoerd. Maar hij hoopt snel te kunnen gaan varen met de 2.4, wie weet zal Cas in de toekomst kunnen doorstoten naar de top en kan hij als jong talent de grote evenementen mee gaan zeilen. Stichting Grote Broer heeft de wedstrijdboot geschonken aan Cas. Wij wensen Cas heel veel plezier en geluk in de 2.4 klasse!