Ronald Brinkman

ronald_brinkman

Ronald Brinkman

Ik ben getrouwd, heb twee jonge kinderen en in het dagelijks leven ben ik notaris in Hardenberg. Ik zet mij heel graag in voor Stichting Grote Broer, omdat de doelstelling en de doelgroep van de stichting mij erg aanspreekt.

Ik vind het fantastisch om te zien dat kinderen met wat steun net die extra stap kunnen zetten. “

En of dat nou een kind met een beperking is of juist een met een bijzonder talent, de stichting helpt beide verder in hun ontwikkeling. Als ik over mijn eigen kinderen nadenk, besef ik hoe belangrijk het is dat ze af en toe een extra duwtje in de rug krijgen om een drempel over te gaan. En ik word zelf ook blij als ik zie dat een ander kind blij is gemaakt met wat extra hulp. Ik hoop dat er nog een heleboel kinderen gebruik zullen maken van de mogelijkheden die de stichting Grote Broer hen kan bieden.