De Sinterklaasactie 2018 van Grote Broer

Stichting Grote Broer heeft tot doel wensen en dromen van kinderen te helpen realiseren. Zoals een Grote Broer dat voor zijn kleine broer of zus wil doen. Zo vinden we dat ieder kind recht heeft op het vieren van sinterklaas.

Niet alle ouders kunnen hun kind(eren) dat stukje geluk geven. Soms is er gewoon even financiële hulp nodig. Daarom kan iedereen uit Meppel en de nabije omgeving aan Stichting Grote Broer een sinterklaas cadeaubon aanvragen voor deze kinderen.

Een aanvraag kan door de ouders worden gedaan, maar natuurlijk ook door familie, vrienden of bijvoorbeeld een leerkracht of begeleider. Op de website staat het digitale aanvraagformulier. Aanvragen kan tot en met zondag 18 november.

Dit jaar een extra actie!

Stichting Grote Broer heeft een samenwerking met de organisatie van de Meppeler Sinterklaasfilm. We mogen drie gezinnen blij maken met een gratis voorstelling van de nieuwe film ‘Sinterklaas en het wonder op 5 december’ in studio Gala op zondag 25 november. Kijk voor de details over deze film op http://www.sintfilm.nl

Daarnaast kunnen drie gezinnen de enige echte Meppeler Sinterklaas en zijn pieten thuis verwelkomen op vrijdagavond 30 november (tussen ca 18.00 u en 1930 u) .

Meedoen? Geef op het aanvraagformulier aan of u mee wilt doen aan deze actie.